vrijdag 1 september 2017

Lost in Time omslagdoek

Hallo allemaal!

Ik zag dat mijn laatste berichtje op dit blog al 3 jaar oud is... Het klopt dat ik al een hele poos niet meer heb gehaakt, en daarom ook niet zoveel meer had om te laten zien. Enkele maanden geleden heb ik het haken weer opgepakt en de komende tijd zal ik jullie weer verblijden met mijn creaties. Ik zag op Pinterest veel de verloopgaren van Scheepjes Whirl voorbij komen en ik was direct verliefd op de mooie kleuren en het mooie verloop van dit garen. Garen besteld en nu dus op zoek naar een mooi patroon. Ik heb gekozen voor de 'Lost in Time' omslagdoek en ben aan de slag gegaan. Omdat ik zoveel mogelijk het garen op wilde maken, kwam het patroon met de rand niet helemaal uit. Ik heb het een en ander geïmproviseerd en ben tevreden met het resultaat :-). Ook houd ik niet zo van die 'borstels' aan de hoeken, dus deze heb ik ook weggelaten. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten