dinsdag 1 juli 2014

Buurman en Buurman taart

Voor de 3e verjaardag van mijn oudste zoon had ik een Buurman en Buurman taart besteld bij een oud collega van me. Maar door omstandigheden moest ze dit afzeggen en heb ik besloten zelf de taart te maken. Wat een werk! Ideeën en voorbeelden gezocht op internet 1,5 week van tevoren begonnen met boetseren. Maar ik ben echt heel erg trots op het resultaat. Daarom wil ik het graag met jullie delen. Volgende keer komt er weer een nieuw haakwerkje op mijn blog.

4 opmerkingen:

  1. Wauw, ik ben hélemaal onder de indruk. Heel gaaf!!
    Nog gefeliciteerd met jullie oudste zoon! 3, een leuke leeftijd (-:
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zeg ! hier mag je zeker trots op zijn

    super mooi

    Groetjes
    Diane
    CREADIVA

    BeantwoordenVerwijderen