donderdag 15 november 2012

Hij komt, hij komt...

Die lieve, goede Sint...



En dus is het weer tijd voor vrolijke pietjes en natuurlijk de Sint.
Ik heb sinds kort een Goudkistje bij de voordeur hangen, waarin ik mijn haakwerkjes kan tonen aan iedereen die het wil zien. Goudkistjes zijn oorspronkelijk bedoelt voor inwoners van Gouda... maar ik woon in Rotterdam. Ik ben in Gouda geboren, dus voel me ook een Goudse :-)
Wil je meer weten over de goudkistjes, klik dan hier.
De patroontjes voor de Sint, Piet en het paard Amerigo komen uit het boekje Gelukspoppetjes haken van Annemarie Arts. Er staan nog veel meer geweldige patronen in, dus ik kan mijn goudkistje goed vullen komende tijd!

5 opmerkingen:

  1. Geweldig wat leuk zo'n goudkistje!! Kan me zo voorstellen dat er mensen speciaal een blokje voor om lopen en benieuwd gaan zijn wat er nu dan weer in hangt...zouden ze overal moeten doen:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful.....like all of them ....great job ! :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig leuk zo'n goud kistje en de sint zal nu zeker niet voorbij rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n prachtig goudkistje, super! :)

    Poekie (onze gebreide huiskat die zorgt voor handgemaakte knuffels voor de kinderen in het ziekenhuis) nodigt je graag uit op zijn feestje, want binnenkort bestaat het Poekie-project 1 jaar! En bij een feestje horen natuurlijk kadootjes! Vier jij mee... en wie weet win jij wel een mooie waardebon of een haakboekenpakketje!

    Groetjes van Poekie & Saskia
    (http://poekie-knuffel.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, zo'n kistje aan de deur! Daar zul je vast leuke reacties op krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen