maandag 22 oktober 2012

Winterklaar!

Zo ik ben klaar voor de winter van 2012-2013 en zal het in ieder geval niet koud krijgen. Geïnspireerd door diverse blogs heb ik een leuk patroon uitgezocht voor een 'sjaal'. Deze kwam ik hier tegen. Ik heb hem gehaakt met haaknaald 7.
Voor de muts liet ik mij inspireren door de blog van Haak & Smaak. Maar de maat kwam voor mij absoluut niet goed uit. Toen heb ik mijn eigen ideeën erop losgelaten met dit als resultaat! Wanneer ik binnenkort tijd heb, zal ik het patroon uitschrijven en op mijn blog zetten.

2 opmerkingen:

  1. Ohhh nou SUPER Suusje!ha,ha.Ja je hebt hem snel af de col heerlijk is dat!Jij hebt hem overigens in een geweldige mooie kleur gehaakt moet ik zeggen en ehhh die muts is ook zo gaaf!Schrijf maar uit dat patroontje zou ik zeggen;-)....Je hebt er gelijk weer een volger bij!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke set is het zo! Die mooie kleur blauw staat je erg goed, jij bent zeker klaar voor de winter (ikke nog niet hoor..brr:-)! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen